Shop Mobile More Submit  Join Login
:star: This is the old version! The updated version can be found here: [link] :star:

A dollmaker for :iconclub-sannin:

Enjoy! (Click Download for a bigger version)


((Bases by [link] Permission given in 05/08 ))

Looking for quality icons/avatars? Have some of your own to share? [link]
Add a Comment:
 
:icondapplefire123:
Dapplefire123 Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Artist
I gave Orochimaru Jaraiya's hair and boobs XDD oh god
Reply
:iconnoobyzgir350:
noobyzgir350 Featured By Owner Jan 24, 2012  Student General Artist
hmmmm nekkid orochimaru p:
Reply
:iconixrockxthexmostx:
IxRockxThexMostx Featured By Owner Sep 23, 2011
oreo's goin' skatin'!!!
Reply
:iconsephirothprincess941:
SephirothPrincess941 Featured By Owner Jul 20, 2010  Student General Artist
Wow! I made Oro look soooo sexy..... O///////////////////O
Reply
:iconsatabinka:
Satabinka Featured By Owner Oct 10, 2009
Lol it was funneh,I guess Ino Yamanaka is mi fave i love she cause she is so wow like "Mi beauty goes 1" and that's fun!
So i guess this is mi Naruto Girls order:
Ino
Tenten
Hinata
Sakura
Kin
Tsunade
Temari
Yeah temari is last you should know she help Deidara in shippuden series the episodie of Naruino the episodie calls: "Bye Bye Frienships" its from Shippuden REMENBER
Reply
:iconphoenixii:
PhoenixII Featured By Owner Oct 11, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
ok... lol
Reply
:iconakatsukipython:
AkatsukiPython Featured By Owner Sep 1, 2009
Lol i put Oro in tsunandes underwear
Reply
:iconllgold:
LLGold Featured By Owner Mar 30, 2009
nice work. hay you wouldn't be able to do me a favor would you? see i have been wanting to do this for a long time but i don't have the right program. i was just wondering if you would help me make one. if i would drea the bits if you would make it a dress up game?
Reply
:icondragontamer911:
dragontamer911 Featured By Owner Jul 14, 2008
i switched their hair around.....................weird they look bettr then b4....
tsunade has orochimaru hair.......
orochomaru has jeraiya hair......
jeraiya has tsunade hair...... 0_o
Reply
:icondragontamer911:
dragontamer911 Featured By Owner Jul 13, 2008
why is orochimaru always wearing a thong?..........
Reply
:iconphoenixii:
PhoenixII Featured By Owner Jul 13, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
It's not a thong. They're breifs. lol
Reply
:icondragontamer911:
dragontamer911 Featured By Owner Jul 14, 2008
srry. i was high on sugar @ the time.
=3
Reply
:iconphoenixii:
PhoenixII Featured By Owner Jul 15, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
lol, it's okay. An updated version is coming out soon so be on the look out if you liked this one
Reply
:icontsunadeitachi:
TsunadeItachi Featured By Owner Jun 30, 2008
Love it
Reply
:iconreikohana:
Reikohana Featured By Owner Jun 24, 2008
I just left Orochimaru naked. xDD
Reply
:iconphoenixii:
PhoenixII Featured By Owner Jun 24, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
lol. :D
Reply
:iconsatatchi:
Satatchi Featured By Owner Jun 24, 2008
that was fun^^
Reply
:iconphoenixii:
PhoenixII Featured By Owner Jun 24, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
Thanks! Check out :iconclub-sannin: for updates on things like this!
Reply
:iconsatatchi:
Satatchi Featured By Owner Jun 24, 2008
i will thnx
Reply
:iconmuttandroyal:
MuttAndRoyal Featured By Owner Jun 22, 2008  Hobbyist Writer
I had a blast!
Reply
:icondiehardfobfan:
diehardfobfan Featured By Owner May 28, 2008
very cool!
Reply
:iconphoenixii:
PhoenixII Featured By Owner May 28, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
Thank you!
Reply
:iconsapphiresky1992:
SapphireSky1992 Featured By Owner May 25, 2008  Hobbyist Artist
yaya i love these games^^
Reply
:icononnaleah:
onnaleah Featured By Owner Mar 2, 2011
stop using that my name is onna-leah look at the onna and the line and look at your comment and im not lieing my mom put that line there i dont know why but she did so stop it!!!!!!!!!!!!! i dont like peaple makeing fun of my name and if your makeing fun of my name look at yours amy the hedgehog!!!!!! im sorry but i dont like it!!!!!! and mis phoenixll stop making peaple naked!!!!!!!!!!! you pervert hmf lol its ok amy im cool im cool the lama is for you amy!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconsapphiresky1992:
SapphireSky1992 Featured By Owner Mar 2, 2011  Hobbyist Artist
What? Wow... crazy much^^;

I have no freakin idea what the hell you're spewing about but please don't message me again.

And if you're referring to my signature I'm talking about the Hell Girl characters not you. Don't get reality messed up with fiction.
Reply
:icononnaleah:
onnaleah Featured By Owner Mar 2, 2011
LAMA LAMA LAMA LAMA LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Reply
:icononnaleah:
onnaleah Featured By Owner Mar 2, 2011
'smiling'
Reply
:iconphoenixii:
PhoenixII Featured By Owner May 25, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
:D
Reply
:iconxfmaxbleachx:
xfmaxbleachx Featured By Owner May 25, 2008
this is sooooo cute! i loves it! >.<
Reply
:iconphoenixii:
PhoenixII Featured By Owner May 25, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
:*
Reply
:iconshoaffer2:
Shoaffer2 Featured By Owner May 25, 2008
OMG!! Instant fav!!
Reply
:iconphoenixii:
PhoenixII Featured By Owner May 25, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
Thanks :D
Reply
:iconmmisskkelly:
MMissKKelly Featured By Owner May 25, 2008
HAHA LOL I LOVE IT^_^
Reply
:iconphoenixii:
PhoenixII Featured By Owner May 25, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
Thanks :D
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
May 25, 2008
Image Size
45.4 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb

Stats

Views
34,337 (1 today)
Favourites
104 (who?)
Comments
34
Downloads
408
×